Sociālo mediju PORTFOLIO

Šobrīd arvien vairāk un vairāk procesi, ko ierasti darījām klātienē tiek pārcelti uz online vidi.  Pirms pasūtīt preci internetā, klienti meklē atsauksmes Google vai savā Facebook laika joslā lūdz palīdzību draugiem. Tikmēr uzņēmumi vairs nepievērš lielu uzmanību iesūtītajiem CV, bet potenciālo darbinieku iegūglē un apskata viņu sociālo mediju profilus un tajā publicēto saturu. Tāpat arī potenciālie sadarbības partneri tiek uzrunāti pēc padziļinātas uzņēmuma un uzņēmuma līderu sociālo mediju profilu izpētes.

Kādus digitālos nospiedumus Tu esi atstājis interneta vidē? Ko par Tevi vai Tavu uzņēmumu tiešsaistē runā citi? Vai Tev patīk tas, ko redzi? Sakārto savu digitālo profilu un iemācies administrēt un veidot radošu saturu kā savam privātajam, tā uzņēmuma kontiem kopā ar nozares profesionāļiem apmācību ciklā “Sociālo mediju PORTFOLIO”

Uz veikalu


Lektori

Ilze Rassa

Komunikācijas arhitekte un personīgā zīmola meistare. Ilzei ir vairāk kā divdesmit gadu pieredze komunikācijas nozarē nacionāla, starptautiska, privātā un publiskā sektorā. Viņa ir veidojusi un īstenojusi komunikācijas stratēģijas Valsts prezidentam, NATO, Statoil Latvia, NATO samitam Rīgā, AAS BALTA, Rail Baltica un banku sektoram. Viņa ir organizējusi liela mēroga pasākumus kā NATO kandidātvalstu un NATO dalībvalstu samitus Rīgā, ASV prezidenta Buša vizīti Latvijā un radījusi Rail Baltica Globālo Forumu.

Sindija Bokāne

Sindija ir dibinājusi un vada digitālo aģentūru SIA "CINDY MEDIA", kas organizē regulāras apmācības un palīdz mazajiem un vidējiem uzņēmumiem ar sociālo tīklu stratēģijas izveidošanu un tostarp kontu administrēšanu. Viņa izveidojusi tiešsaistes kursu "IG 30 dienu izaicinājums", kurā palīdz izprast Instagram algortima principus, kā arī izveidot profila dizainu un bio aprakstu. Sindijai arī vairrākkārt publiski uzstājusies un vadījusi dažādus pasākumus.

Gunita Lanka

2021. oktobrī Gunita savā TikTok kontā @languageteacherfamily sasniedza 1 miljonu sekotāju skaitu. Ikdienā kopā ar vīru vada SEPTIŅUS! uzņēmumus. Piedalījusies vienas no lielākās valodas skolas Baltijā veidošanā un attīstībā, apmācījusi vairāk kā 100 skolotājus 25 gadu garumā.

Roberts Skurba

Roberts ir sociālo mediju analītiķis sabiedrisko attiecību aģentūrā "Golin Riga", kas 2021. un 2020. gadā ieguvusi Latvijas gada aģentūras titulu.  Digitālajā mārketingā vidē darbojas jau 5 gadus, zināšanas iegūstot pašmācības ceļā.  Strādājis ar vairākiem uzņēmumiem no Latvijas, kā arī Eiropas un Ziemeļamerikas. Roberta klientu vidū bijuši AS Dzintars, T/C ALFA, SIA Stenders, SIA Latio un citi. Ja kādam ir jautājumi par sociālo mediju platformām, tendencēm un knifiem, Roberts vienmēr dalīsies ar aktualitātēm un dos pieredzē balstītu padomu.  

Apmācību cikla programma


Vada: Ilze Rassa, komunikācijas arhitekte

Ko tu zini par savu digitālo reputāciju? Kas tas ir, kā to veidot un izkopt līdz perfekcijai.

  • Kā ikdienas parūpēties par savu reputāciju digitālajā vidē
  • Kas ietekmē digitālo reputāciju un kā tā veido gan pirmo, gan paliekošu iespaidu par tevi
  • Prakstiski padomi, ko izmantot uzreiz pēc nodarbības


Pirkt

Vada: Sindija Bokāne, Instagram eksperte

Instagram ne tikai pašiņiem un smukbildēm. Kā veidot saturu, kas patiks Taviem sekotājiem.


Pirkt


Vada: Gunita Lanka, uzņēmēja un TIK-TOK influencere

Skolotāja no Liepājas ar 1+ miljons sekotājiem TikTokā  Kā veidot saturu, ar kuru iegūt un noturēt auditorijas uzmanību.

  • Tik Tokā viss ir daudz vienkāršāk nekā Tev liekas
  • Atsaucība lielāka par "hate" jeb 'cukurs vai sērskābe' komentāros
  • Monitizācijas ēnas puse

Pirkt


Vada: Roberts Skurba, sociālo mediju analītiķis

Vai Facebook un LinkedIn ir Tavs jaunais CV? Ko darīt un ko nedarīt, lai Tavs vai Tava uzņēmuma profils būtu pārdotspējīgs. 

  • Kāpēc ir nepieciešams Facebook un Linkedin? To piedāvātās iespējas un atšķirības 
  • Sociālo mediju stratēģija. Kas ir satura pilāri, frekvence un auditorijas? Kāda formāta saturu nepieciešams veidot un kā vislabāk sasniegt uzstādītos mērķus? 
  • Satura atbalsta reklāmas un mērķētās reklāmas - atšķirības, ieguvumi un stratēģija
  • Praktiskais darbs - izstrādāt sava uzņēmuma sociālo mediju un reklāmas stratēģijas pamatu
Pirkt

Ieguvumi

Jaunas zināšanas

Savā sociālo mediju portfelī varēsi ielikt prāvu mapīti ar jaunām zināšanām par digitālo reputāciju, jaunākajām sociālo mediju tendencēm un satura veidošanu dažādās sociālo tīklu platformās

Pieredzes stāsti un ekspertu viedoklis

Tevi sagaida visdažādākie pieredzes stāsti no lektoru profesionālās ikdienas, vērtīgi padomi kā darīt un kā nedarīt, kā arī atbildes uz Tev interesējošiem jautājumiem

Motivācija 

Apmācību ciklā saņemsi ne tikai zināšanu bāzi, bet arī lektoru satavotus praktiskus uzdevumus, kas motivēs uzlabot savu un sava uzņēmuma digitālo reputāciju un saturu sociālo tīklu kontos

Resursi

Piedaloties apmācību ciklā, īsā laika posmā iegūsi plašas zināšanas, kas citādā scenārijā prasītu no Tevis daudz lielāku finansiālo un laika resursu ieguldījumu

Iegādājies piekļuvi apmācību ciklam "Sociālo mediju PORTFOLIO" visam četru nodarbību ciklam vai individuālai nodarbībai.

Uz veikalu

Organizatori un sadarbības partneri



0