Biedrība "Keep the change" Izaicinājums
saistīts ar koncepta izstrādi vizuālās identitātes, mārketinga un biznesa
modeļa inovācijai maziem uzņēmumiem/biedrībām, kas ļautu mazai biedrībai
palielināt gan savu atpazīstamību, gan pavērtu iespējas jauniem ieņēmumu
avotiem.
-Mērķa tirgus izpēte, mārketinga un izaugsmes stratēģijas izveide. Tirgus
izpēte pirms mājas lapas izveides.
-Vispārēja mājaslapu analīze - krāsu psiholoģija, vizuālās lapas struktūras
izveide, labākās platformas izvēle ar iespēju pašrocīgai uzturēšanai,
populārākie atslēgas vārdi, mājaslapu mārketings( SEO).
-Mājaslapas sasaiste ar sociālajiem tīkliem un Izstrādāt konceptuālu mārketinga
aktivitāšu plānu