Lektori
Sindija Bokāne
Sindija ir dibinājusi un vada digitālo aģentūru SIA "CINDY MEDIA", kas organizē regulāras apmācības un palīdz mazajiem un vidējiem uzņēmumiem ar sociālo tīklu stratēģijas izveidošanu un tostarp kontu administrēšanu. Viņa izveidojusi tiešsaistes kursu "IG 30 dienu izaicinājums", kurā palīdz izprast Instagram algortima principus, kā arī izveidot profila dizainu un bio aprakstu. Sindijai arī vairrākkārt publiski uzstājusies un vadījusi dažādus pasākumus.
Gunita Lanka
2021. oktobrī Gunita savā TikTok kontā @languageteacherfamily sasniedza 1 miljonu sekotāju skaitu. Ikdienā kopā ar vīru vada SEPTIŅUS! uzņēmumus. Piedalījusies vienas no lielākās valodas skolas Baltijā veidošanā un attīstībā, apmācījusi vairāk kā 100 skolotājus 25 gadu garumā.
Roberts Skurba
Roberts ir sociālo mediju analītiķis sabiedrisko attiecību aģentūrā "Golin Riga", kas 2021. un 2020. gadā ieguvusi Latvijas gada aģentūras titulu. Digitālajā mārketingā vidē darbojas jau 5 gadus, zināšanas iegūstot pašmācības ceļā. Strādājis ar vairākiem uzņēmumiem no Latvijas, kā arī Eiropas un Ziemeļamerikas. Roberta klientu vidū bijuši AS Dzintars, T/C ALFA, SIA Stenders, SIA Latio un citi. Ja kādam ir jautājumi par sociālo mediju platformām, tendencēm un knifiem, Roberts vienmēr dalīsies ar aktualitātēm un dos pieredzē balstītu padomu.
Apmācību cikla programma
Noslēdzies
Vada: Roberts Skurba, sociālo mediju analītiķis
Vai Facebook un LinkedIn ir Tavs jaunais CV? Ko darīt un ko nedarīt, lai Tavs vai Tava uzņēmuma profils būtu pārdotspējīgs.
- Kāpēc ir nepieciešams Facebook un Linkedin? To piedāvātās iespējas un atšķirības
- Sociālo mediju stratēģija. Kas ir satura pilāri, frekvence un auditorijas? Kāda formāta saturu nepieciešams veidot un kā vislabāk sasniegt uzstādītos mērķus?
- Satura atbalsta reklāmas un mērķētās reklāmas - atšķirības, ieguvumi un stratēģija
- Praktiskais darbs - izstrādāt sava uzņēmuma sociālo mediju un reklāmas stratēģijas pamatu
Noslēdzies
Vada: Sindija Bokāne, Instagram eksperte
Instagram ne tikai pašiņiem un smukbildēm. Kā veidot saturu, kas patiks Taviem sekotājiem.
Noslēdzies
Vada: Gunita Lanka, uzņēmēja un TIK-TOK influencere
Noslēdzies
Skolotāja no Liepājas ar 1+ miljons sekotājiem TikTokā
Kā veidot saturu, ar kuru iegūt un noturēt auditorijas uzmanību.
- Tik Tokā viss ir daudz vienkāršāk nekā Tev liekas
- Atsaucība lielāka par "hate" jeb 'cukurs vai sērskābe' komentāros
- Monitizācijas ēnas puse
Ieguvumi
Jaunas zināšanas
Savā sociālo mediju portfelī varēsi ielikt prāvu mapīti ar jaunām zināšanām par digitālo reputāciju, jaunākajām sociālo mediju tendencēm un satura veidošanu dažādās sociālo tīklu platformās
Pieredzes stāsti un ekspertu viedoklis
Tevi sagaida visdažādākie pieredzes stāsti no lektoru profesionālās ikdienas, vērtīgi padomi kā darīt un kā nedarīt, kā arī atbildes uz Tev interesējošiem jautājumiem
Motivācija
Apmācību ciklā saņemsi ne tikai zināšanu bāzi, bet arī lektoru satavotus praktiskus uzdevumus, kas motivēs uzlabot savu un sava uzņēmuma digitālo reputāciju un saturu sociālo tīklu kontos
Resursi
Piedaloties apmācību ciklā, īsā laika posmā iegūsi plašas zināšanas, kas citādā scenārijā prasītu no Tevis daudz lielāku finansiālo un laika resursu ieguldījumu
Iegādājies piekļuvi apmācībām ar Robertu Skurbu
Pirkumu grozs
Pirkumu grozs ir tukšs.