Sporta klubi visā
pasaulē maina savus biznesa modeļus kā tie monetizē savu popularitāti,
produktus un citus saistītos pakalpojumus. Viens aktuāls piemērs ir veidot
savas kriptovalūtas, kas tās turētājiem ļauj pat pieņemt lēmumus jeb balsot par
dažādām ar klubu saistītām lietām, iegūt ekskluzīvas balvas un citas
priekšrocības.
Izaicinājums saistīts ar stratēģijas izstrādi vizuālās identitātes un biznesa
modeļa inovācijai sporta klubiem, kas ļautu sporta klubam palielināt gan savu
atpazīstamību un popularitāti, gan iegūt jaunus ieņēmumu avotus.
Studentiem nepieciešams:
1) Analizēt labākos piemērus starptautiskā līmenī un apkopot tos, norādīt
iespējamās priekšrocības un atdevi;
2) Noteikt Latvijas līmenī izdevīgākos modeļus un definēt to ieviešanas plānu
kā daļu no stratēģijas.
Pirkumu grozs
Pirkumu grozs ir tukšs.